SUCCESE BAT PE LA FERESTRE,
NU LE-AUZITI, INIMI INCHISE,
CE-N INIMI, MAI ASCUNDETI VISE,
MURIND CAPTIVE SI TERESTRE?

DE CE MAI STATI IN ASTEPTARE,
CAND PORTILE-S DEJA DESCHISE?
LASATI-VA PURTATI DE VISE,
DATI DRUMUL GANDULUI SA ZBOARE!

(PAVEL CORUT) 
12/15/2012 12:51:54 am

Şi gândul zboară prin furtună,
În cioburi visele sclipesc
La porţi deschise straja sună
Sunt lupi-n portul strămoşesc.
Închid în inimă dorinţa
Şi visul spre un cer senin
Cu pumnii stranşi aştept sentinţa
C-am îndrăznit să mai revin.

Reply
rusu mariana
3/5/2013 06:42:04 am

Buna seara dl. Corut . Incerc de cateva luni bune sa ma inregistrez pe drumul invingatorilo. Din pacate, primesc vesnic acelasi raspuns " acest nume de utilizator nu exista " . Sincera sa fiu, nu sunt singura care a patit asta. Suntem un grup de amice , locuim in Padova . Sper din suflet sa puteti rezolva aceasta problema, si se reusim sa ne logam. Noroc bun !

Reply
burlacu ana
6/23/2014 04:01:52 am

Catre scriitorul Pavel Corut,
Ma numesc ana,locuiesc in iasi si va rog sami indicati adresa la care sa va poata contacta avocatul meu pentru a va invita la o sedinta de mediere cu privire la atitudinea dvs. fata de mine si ca sa fiu mai clara in exprimare,ma refer la faptul ca in ultimii ani m-ati calomniat,m-ati hartuit cu provocari sexuale si nu in ultimul rand m-ati amenintat de mai multe ori cu moartea prin impuscare sau accident.
Aceste fapte comise telefonic cu tupeu si premeditare au agravat starea mea de sanatate psihica.In incheiere va dau un raspuns la ultimul dvs. mesaj vocal transmis in ziua de 18 iunie,ora 14:42,prin care mi-ati spus ca:''esti mai proasta decat oile lui Becali''.
Eu va raspund ca este doar o parere a unui scriitor grandoman.Astept un raspuns din partea dvs. si adresa in termen de 15 zile de la data transmiterii acestui mesaj prin e-mail ca sa nu fiu nevoita sa apelez la media.Ana

Reply
Dinache Dorel
4/5/2017 12:23:52 am

......

Reply
maria antonela petraru
7/5/2017 04:37:30 am

МЙ БПД
ТРЕИ ШАСЕ ШАСЕ ЧИНЧИ НОУЭ УНУ ТРЕИ ZЕРО... ZЕРО ШАСЕ УНУ ДОИ ZЕРО ОПТ... С.О. С. !!!


Reply



Leave a Reply.